Βάνα Μπάρμπα: «Πάντα πουλούσε η ζωή μου περισσότερο από τη δουλειά μου»

Βάνα Μπάρμπα: «Πάντα πουλούσε η ζωή μου περισσότερο από τη δουλειά μου
«Τον έχω φίλο τον χρόνο, αλλά μαλώνω μαζί του. Του λέω: «Δεν θα με τρελάνεις εσύ, θα μεγαλώσουμε με αξιοπρέπεια. Δεν θα καταντήσω ανδρείκελο του εαυτού μου». Και αυτός μου δίνει που και που καμιά σφαλιάρα», εξήγησε στο You και απάντησε εάν έχει υπάρξει αληθινή σταρ. 

«Ναι είναι αλήθεια. Πάντα πουλούσε η ζωή μου περισσότερο από τη δουλειά μου. Όταν έμπαινα κάπου και ωραιότερες να υπήρχαν εκεί, μ' εμένα ασχολούνταν. Αυτό είναι σταριλίκι».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.