«Δεν θα με ενοχλούσε αν η καριέρα μου τελείωνε με το Πάμε Πακέτο»

«Δεν θα με ενοχλούσε αν η καριέρα μου τελείωνε με το Πάμε Πακέτο»
«Δεν θα με ενοχλούσε αν η καριέρα μου τελείωνε με το Πάμε Πακέτο»

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου, μίλησε στο «My TV» για το «Πάμε Πακέτο», την τηλεοπτική της καριέρα, αλλά και τη σχέση της με τον χρόνο.


- Τι πιστεύει ότι είναι αυτό που κρατάει ψηλά την εκπομπή στην προτίμηση του κοινού;


«Ότι τους κάνει να νιώθουν και να αισθάνονται. Είναι λίγο αυτό; Ξέρετε, το συναίσθημα έχει ένα πρόσημο ψυχής, όπως λέω εγώ. Αυτό δεν το παίρνεις εύκολα από την ελληνική τηλεόραση».


- Τι δε θα παρουσίαζε ποτέ στην τηλεόραση;


«Στις εποχές που ζούμε, δεν μπορείς να δίνεις τέτοιες απόλυτες απαντήσεις. Μπορεί να χρειαστεί να κάνεις συμβιβασμούς ή να κάνεις πράγματα που δε θα ήθελες να υποστηρίξεις, αλλά οφείλεις να τα κάνεις για να επιβιώσεις».


- Μπορεί το «Πάμε πακέτο» να είναι η τελευταία εκπομπή της στην τηλεόραση;


«Θα μπορούσε και να είναι ένα πιθανό σενάριο αυτό. Πάντως δε θα με ενοχλούσε αν η τηλεοπτική μου καριέρα τελείωνε με το "Πάμε πακέτο"».


Την απασχολεί ο χρόνος που περνά;


«Υπάρχει άνθρωπος που να μην τον απασχολεί ο χρόνος; Όσο περνάει, τόσο συνειδητοποιείς ότι το κοντέρ σου κοντεύει να τερματίσει. Με απασχολεί στο μέτρο που συρρικνώνονται οι επιλογές μου».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.