Κατερίνα Γερονικολού: Σε μια μέρα πήρα την απόφαση να γίνω ηθοποιός

geronikolou
Για την απόφαση της να γίνει ηθοποιός, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της στο TV Εθνος η Κατερίνα Γερονικολού, ενώ μίλησε και για τα χρόνια που εργαζόταν ως δημοσιογράφος.

«Τελείωσα τη Νομική
. Μετά παρακολούθησα σε ένα τμήμα πτυχιούχων του Πανεπιστημίου και τελείωσα το εργαστήριο δημοσιογραφίας. Παράλληλα ανήκα στην δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής «Εμείς οι γυναίκες». Κράτησε για έναν χρόνο. Δεν ήθελα να κάνω την άσκησή μου για να γίνω δικηγόρος, δεν ήθελα να προχωρήσω σε μια επόμενη δημοσιογραφική δουλειά. Κατάλαβα ότι είχα πάει κόντρα στον εαυτό μου πολλά χρόνια, ότι υπάρχουν πολλά ταμπού μέσα μου και ότι πολύ απλά θα ήθελα να πάω σε μια δραματική σχολή», λέει η ηθοποιός στο περιοδικό Tv Έθνος και συνεχίζει:

«Ηταν μια δύσκολη περίοδος. Η μητέρα μου δεν το περίμενε. Εκείνη τη στιγμή πήρα ένα ρίσκο. Η λέξη ρίσκο δεν έχει πρόσημο. Δεν ξέρεις αν είναι θετικό ή αρνητικό το αποτέλεσμα, γι’ αυτό και λέγεται ρίσκο. Εντέλει είχε θετικό πρόσημο, αλλά ποτέ δεν ξεχνάω εκείνο το συναίσθημα ότι το επόμενο μου βήμα μπορεί να πέσει στο κενό. Πήρα το ρίσκο και χάρηκα που εκείνη την περίοδο της ζωής μου δεν συμβιβάστηκα. Ξαναγυρνώ σε αυτό που λέγαμε: όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος. Η απόφαση πάρθηκε σε μία ημέρα». Όσο για το πώς διαχειρίζεται τη δημοσιότητα λέει: «Δεν κάνω κάτι το ιδιαίτερο. Δεν κρύβομαι. Το μόνο που δεν κάνω και ίσως να έκανα αν δεν ήμουν ηθοποιός είναι να πηγαίνω σε πρεμιέρες με τον σύντροφό μου. Επίσης δεν πηγαίνω στη Μύκονο. Θέλω να πω ότι δεν κάνω εμφανίσεις που ξέρω ότι θα φωτογραφηθούν».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.