Ιωάννα Λίλη: «Η τηλεόραση απαιτεί και μου δεσμεύει αρκετές ώρες

Ιωάννα Λίλη: «Η τηλεόραση απαιτεί και μου δεσμεύει αρκετές ώρες
Η Ιωάννα Λίλη βρίσκεται σε μια δημιουργική φάση της ζωής της.

Έπειτα από εφτά χρόνια απουσίας από την τηλεόραση, αποφάσισε να επιστρέψει. 

«Δεν ήταν κάτι το οποίο επιδίωξα. Ήταν κάτι που μου προέκυψε. Η συγκεκριμένη πρόταση αποτέλεσε για μένα μια μεγάλη πρόκληση. Θεώρησα ότι η συγκεκριμένη εκπομπή είναι κάτι το οποίο μπορώ να υποστηρίξω, το συζήτησα με την οικογένειά μου και στη συνέχεια συμφώνησα με τους υπεύθυνους», εξήγησε στο 7μέρεςtv και συνέχισε: 

«Η τηλεόραση απαιτεί και μου δεσμεύει αρκετές ώρες. Νιώθω όμως ότι ο χρόνος που περνάω είναι πιο ποιοτικός και δημιουργικός».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.