Έφη Αλεβίζου: Δεν το πίστευα ότι είμαι έγκυος...

Για την πρώτη της εγκυμοσύνη, που ήρθε μετά από πολύ προσπάθεια με τον επί οχτώ χρόνια σύζυγό της, μίλησε η Έφη Αλεβίζου σε τηλεοπτική της συνέντευξη το πρωί της Τρίτης.

«Ήταν μία Κυριακή που έτυχε να έχω άδεια και ήμουν σπίτι. Μου στέλνει ξαφνικά μια φίλη μου μήνυμα αν αδιαθέτησα και της απάντησα “όχι ακόμη, αλλά όπου να ‘ναι…”, είπε αρχικά η δημοσιογράφος του Alpha στην εκπομπή «Happy Day» και συνέχισε: 

«Τότε εκείνη μου λέει ότι είχα δύο μέρες καθυστέρηση και πρέπει να είμαι έγκυος –γιατί ήξερε πόσο πολύ θέλαμε ένα παιδί και σημείωνε τις μέρες. Σε μια ώρα έρχεται σπίτι και μου έφερε δύο τεστ εγκυμοσύνης. Κάνω το πρώτο και μου βγήκε αμέσως θετικό. Ήταν εκεί και ο άντρας μου και είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα. Είχαμε προσπαθήσει πολύ και είχαμε απογοητευτεί. Δεν το πίστευα ότι είμαι έγκυος. Δεν ήθελα να χαρώ για να μην στενοχωρηθώ μετά».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.