"ΤΟ DANCING ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΧΡΟΝΟ ΟΥΤΕ... ΓΙΑ ΕΡΩΤΑ"

stikoudi
Η Κατερίνα Στικούδη είναι σήμερα καλεσμένη στην εκπομπή Movies & Stars, όπου σχολιάζει ταινίες, αποκαλύπτει μυστικά και απαντά σε εκείνους που την κατηγορούν για τις φωνητικές της δυνατότητες. 

«Δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο. Απέχω ακόμα κι από τον... έρωτα. Όταν ασχολούμαι με κάτι είμαι πολύ αυστηρή με το πρόγραμμα μου και μπαίνει και το μικρόβιο του πρωταθλητισμού εξαιτίας του αθλητισμού που ασχολούμουν παλιότερα» δήλωσε η Κατερίνα Στικούδη. 


Όσον αφορά την κριτική επιτροπή και το χορευτικό show δήλωσε: «Για μένα δεν νομίζω ότι υπάρχει φαβορί στο Dancing With The Stars. Όλα τα ζευγάρια δουλεύουν σκληρά αλλά υπάρχουν ανατροπές! Τα σχόλια που παίρνω από τον κόσμο είναι πολύ καλά και χαίρομαι γι' αυτό. Δε με αγχώνει κάποιος από τους κριτές ιδιαίτερα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχω χορέψει καλά εγώ. Με αγχώνει λίγο η γνώμη του κ. Κωστάλα». 


Σχετικά με τις δυνατότητες της φωνής της η Κατερίνα Στικούδη είπε: «Δεν προσπαθώ να αποδείξω σε κανέναν τίποτα. Οποιαδήποτε δουλειά κάνω την κάνω για μένα. Δεν έχω σκοπό να τραγουδήσω στην όπερα, ποπ μουσική κάνω, ραπάρω και σε όποιον αρέσει. Η φωνή μπορεί να φτάσει όπου θέλει ο καθένας αρκεί να δουλέψει και να έχει μια ωραία χροιά. Εγώ έχω πολύ καλούς δασκάλους φωνητικής που με βοηθούν πολύ. Αυτό που έχω να πω είναι «Ελάτε να με ακούσετε και μετά μπορώ να δεχτώ οποιοδήποτε σχόλιο».


Για τον άνδρα της ζωής της: «Ο άντρας των ονείρων μου είναι ψηλός, μελαχρινός και καλόψυχος. Δεν κοιτάω τους κοιλιακούς. Δεν είναι αυτό η προτεραιότητα μου».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.