ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΝΑ ΞΥΠΝΑΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ JENNIFER ANISTON:

ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΝΑ ΞΥΠΝΑΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ JENNIFER ANISTON:
Η Jennifer Aniston σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Parade μίλησε για την προσωπική της ζωή και δήλωσε ευτυχισμένη με τον σύντροφό της, Justin Theroux.

Η ηθοποιός μίλησε και για την κρίση ηλικίας που είχε περάσει κοντά στα 30 λέγοντας: «Όταν ήμουν εικοσιπέντε δεν φοβόμουν και δεν ανησυχούσα σχεδόν για τίποτα, όλα ξεκίνησαν όταν πλησίαζα τα τριάντα. 


Παρόλα αυτά με το πέρασμα των χρόνων όσο πάει και καλυτερεύει, βρίσκω την ισορροπία μου. Λένε ότι όταν είσαι νέος σπαταλάς τα νιάτα σου αλλά εγώ σήμερα αισθάνομαι νεότερη από ποτέ. Τα έχω βρει με το μυαλό και το σώμα μου και νιώθω ότι η ζωή είναι πραγματικά γεμάτη, είναι πραγματικά υπέροχη και όλοι είμαστε πολύ τυχεροί που είμαστε εδώ».


Ποιά ώρα της ημέρας απολαμβάνει περισσότερο;  «Η ώρα της ημέρας που απολαμβάνω περισσότερο, είναι όταν ξυπνάω το πρωί και είμαι μαζί με τον Justin. Αισθάνομαι τόσο χαρούμενη και πιστεύω ότι η ζωή μου είναι απλά υπέροχη. 


Υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα τα οποία πρόκειται να κάνω και ειλικρινά είμαι ενθουσιασμένη για το καθένα από αυτά. Για παράδειγμα σκοπεύουμε να γυρίσουμε το σίκουελ της ταινίας Αφεντικά Για Σκότωμα, επίσης κάποια στιγμή μέσα στον επόμενο χρόνο θέλω να σκηνοθετήσω την πρώτη μου μεγάλου μήκους ταινία και αυτό είναι κάτι που με γεμίζει με ενθουσιασμό. 


Ακόμη ένας λόγος που νιώθω χαρούμενη και πραγματικά ευγνώμων είναι και οι θαυμαστές μου. Το μόνο που ελπίζω είναι να κάνω πράγματα που τους αρέσουν».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.