Η απολογία του Γιώργου Πατέλη

Η απολογία του Γιώργου Πατέλη


«Μου τηλεφώνησε ο ίδιος ο Ρουπακιάς γύρω στα 15-20 λεπτά μετά το περιστατικό και εγώ έκρινα ότι έπρεπε να ενημερώσω αμέσως τον περιφερειάρχη μου που ήταν ο Ιωάννης Λαγός»,
ανέφερε στην απολογία του στον ανακριτή ο υπεύθυνος της τοπικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια, Γ. Πατέλης, σχετικά με όσα συνέβησαν τη μοιραία βραδιά της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα.
Ακολουθεί η απολογία του:
Αρνούμαι την αποδιδόμενη σε εμένα κατηγορία και συμπληρωματικά σας απαντώ τα εξής: Είμαι υπεύθυνος της τοπικής οργάνωσης Νίκαιας.
Το πενταμελές όργανο αυτής αποτελείται εκτός από μένα και από τη σύζυγο μου Θεώνη Σκαρπέλη, υπεύθυνη πολιτικής οργάνωσης, το Γεώργιο Τσακανίκα ταμία και τον Ιωάννη Καζαντζόγλου υπεύθυνο πολιτικής δράσεως.
Ο Ρουπακιάς ποτέ δεν ήταν μέλος του πενταμελούς ούτε κάποια Αναστασία ούτε κάποιος Βασίλης.
Υπεύθυνος ιδεολογικού δεν υπήρχε γίνονταν κάποιες ομιλίες μερικές φορές από εμένα και τον κο Τσακανίκα.
Ερώτηση: Πότε μάθατε για την συμπλοκή που οδήγησε στο μαχαίρωμα και θάνατο του Φύσσα και από ποιόν;
Απάντηση: Μου τηλεφώνησε ο ίδιος ο Ρουπακιάς γύρω στα 15-20λεπτά μετά το περιστατικό και εγώ έκρινα ότι έπρεπε να ενημερώσω αμέσως τον περιφερειάρχη μου που ήταν ο Ιωάννης Λαγός.
Ερώτηση: Εκτός από τον κο Λαγό ενημερώσατε και άλλους το βράδυ της 17/9/2013;
Απάντηση: Όχι με δική μου πρωτοβουλία αλλά όσοι με κάλεσαν το έμαθαν από μένα. Πριν το περιστατικό έστειλα μηνύματα σε διάφορους συναγωνιστές προκειμένου να ενημερωθούν για την επίσκεψη του Αρχηγού στα γραφεία μας που θα γινόταν την Πέμπτη.
Ως προς τη λέξη πυρήνας υπήρχε μία άτυπη συνήθεια να αποκαλούνται πυρήνες κάποιες τοπικές οργανώσεις και ο υπεύθυνος τους πυρηνάρχης. Την επόμενη ημέρα κατέβηκα για να εργαστώ στα γραφεία του κόμματος στη Μεσογείων περί τις 10 το αργότερο και από εκεί πραγματοποίησα 14 κλήσεις αλλεπάλληλες προς το σταθερό τηλέφωνο προς την οικία μου από τη σταθερή σύνδεση με αρ. 6985121. Πρόκειται για τηλέφωνο που βρίσκεται στα κεντρικά της Μεσογείων. Είναι ο αριθμός του τηλεφωνικού μας κέντρου.
Ο Αρχηγός μας δεν βρισκόταν στα γραφεία εκείνο το πρωί.
Ο Αρχηγός γνώριζε ότι εργαζόμουν στα κεντρικά γραφεία, με ξέρει με το ονοματεπώνυμο μου.
Επίσης γνωρίζει ότι είμαι υπεύθυνος της τοπικής Νίκαιας. Ως προς τα ανωτέρω τηλέφωνα προέκυψε ένα πρόβλημα στο σπίτι μου και συγκεκριμένα η Μαργαρίτα Ρουπακιά βρισκόταν έξω από το σπίτι μου και φώναζε να της παραδώσουμε κάποια τσάντα με έγγραφα μέσα. Ακολούθως μάλιστα κάλεσε την Αστυνομία και ήρθε και ο Εισαγγελέας.
Πραγματοποιήθηκε έρευνα στο σπίτι μας και δεν βρέθηκε η τσάντα αυτή.
Δεν εγκατέλειψε εκείνην την ώρα την εργασία μου διότι επελήφθη του περιστατικού ο δικηγόρος του κόμματος, ο οποίος πήρε μαζί του και τον βουλευτή Κουζήλο ο οποίος κατέβαινε για υπόθεση στη Νίκαια αφού η Εισαγγελέας θα ενεργούσε έρευνα και στα γραφεία της τοπικής οργάνωσης της Νίκαιας.
Είμαι παντρεμένος έχω ένα παιδί οκτώ ετών το οποίο προέρχεται από άλλο γάμο και έχω αναλάβει την επιμέλεια.
Είμαστε μια κλασική ελληνική οικογένεια. Είμαι ο μόνος στην οικογένεια που μπορεί να τη συντηρήσει γιατί η σύζυγος μου είναι άνεργη.
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.