Η Ελένη Γερασιμίδου ΞΕΣΠΑ για όσα είπαν για τη συνεργασία της με τον Λάκη Λαζόπουλο: "Ο κ. Λιάγκας το έκανε θέμα ότι εγώ είμαι

gerasimidou
Με την Ελένη Γερασιμίδου τα είπε ο Θανάσης Πάτρας σήμερα στο Epsilon. Με την ευθύτητα που τη διακρίνει πάντα στις συνεντεύξεις αλλά και τις δηλώσεις της,...
η ηθοποιός απάντησε για τον ντόρο γύρω από τον Μάρκο Σεφερλή και την ανάληψη της παρουσίασης του πρωινού ψυχαγωγικού προγράμματος του MEGA:
«Από τη στιγμή που ο ταλαντούχος Μάρκος θεωρεί ότι μπορεί να το κάνει και θέλει αν το κάνει και σίγουρα μπορεί, εμένα μου περισσεύει. Και γιατί δε ρωτάνε ντιπ άσχετους ανθρώπους που κάνουν εκπομπές και κάνουν και χιούμορ και παίζουν κιόλας. Αυτούς γιατί δε τους ρώτησε ποτέ κανείς; Ούτε δημοσιογράφοι, ούτε απολύτως τίποτα, δεν ξέρω να σου πω όνομα αυτή τη στιγμή αλλά υπάρχουν. Γιατί δε τους ρωτάνε αυτούς πως τολμάνε να βγαίνουν στην τηλεόραση χωρίς προσόντα χωρίς τίποτα; Παρά μόνο μια υποτιθέμενη ομορφιά, γιατί κι αυτή υποτιθέμενη μπορεί να είναι για μένα. Έξυπνος άνθρωπος είναι, ταλαντούχος άνθρωπος είναι, γράφει και τα λέω χωρίς να είμαστε φίλοι, ούτε να έχουμε παίξει ποτέ μαζί. Να λέμε τις αλήθειες. Τον Μάρκο βρήκαν να ρωτήσουν τι θα κάνει;»
Η ηθοποιός μίλώντας στην συνέχεια για τη συνεργασία της με τον Λάκη Λαζόπουλο και αν θα την δούμε φέτος τηλεοπτικά, ανέφερε: «Καμία παρεξήγηση, ποτέ δεν είχε γίνει παρεξήγηση, με ρωτήσαν κάτι απάντησα, ο κύριος Λιάγκας το έκανε θέμα ότι εγώ είμαι φιλοχρήματη και δεν πήγα για τα λεφτά, δικά του μπαϊράμια, καλά να'ναι» και ευχήθηκε «καλή σταδιοδρομία» στον Γιώργο Λιάγκα.
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.