Η Ράνια Κωστάκη εξομολογείται για το Just the 2 of us

Η Ράνια Κωστάκη εξομολογείται για το Just the 2 of us
Πέρασα ωραία, δεν ξέρω γιατί βγήκα λίγο… κομπλεξική», είπε η Ράνια Κωστάκη που ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Μες στην Καλή Χαρά».

Η ραδιοφωνική παραγωγός μίλησε και για τη συμμετοχή της στο J2US όπου είχε παρτενέρ τον Γιώργο Γιαννιά.

«Πέρασα ωραία, δεν ξέρω γιατί βγήκα λίγο… κομπλεξική. Βγήκα κομπλεξική ενώ δεν είμαι. Είναι σαν να παίζεις με τους φίλους σου σε ένα καναπέ. Και θα τσαντιστείς και όλα. 

Ένιωσα μια αδικία γιατί ήθελα να ακούσω ένα μπράβο επειδή προσπαθώ. Δεν είμαι τραγουδίστρια, κάνω ραδιόφωνο αλλά δε σημαίνει ότι έχω καλή φωνή για τραγούδι», δήλωσε.

Και πρόσθεσε: «Είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα αλλά κρίνεσαι, οπότε πρέπει να είσαι άψογη γιατί εγώ είμαι και τελειομανής και έβλεπα ότι δεν μπορούσα και μου προκαλούσε ταραχή»!
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.