Η Ειρήνη Μερκούρη ΞΕΣΠΑ για το πρόβλημα ΥΓΕΙΑΣ που είχε και για όσους είπαν ότι κλείστηκε σε μοναστήρι! "Δεν είμαι καμένη επειδή.

merkouri
Στην εκπομπή του Epsilon Στα Καλά Καθούμενα μίλησε η τραγουδίστρια Ειρήνη Μερκούρη για την περιπέτεια της υγείας της, αλλά και την πίστη της στο Θεό:
«Ζω από θαύμα και το απολαμβάνω. Ο Θεός είναι πάντα δίπλα μου, σε όλους μας, αρκεί να το καταλάβουμε εμείς. Πάντα ήμουν συνειδητοποιημένη ότι αύριο μπορεί να μην υπάρχουμε ή και τώρα. απλά τώρα είμαι λίγο παραπάνω. Εγώ δεν είμαι καμένη. Δεν είναι παράνοια να μιλάς για το Θεο, δεν είναι τρέλα, δεν είναι λάθος, είναι το μόνο σωστό που ο άνθρωπος μπορεί να δώσει στον δημιουργό του. Είναι το λιγότερο που μπορούσα να δώσω στο Θεό την ομολογία μου, σύμφωνα με εκείνο που μου έδωσε Αυτός, την υγεία μου»
Δείτε τι είπε για τις φήμες που την ήθελαν να έχει κλειστεί σε μοναστήρι:
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.