Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: «Χώρισα πριν από 4 χρόνια και…» (PHOTO)

Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: «Χώρισα πριν από 4 χρόνια και…» (PHOTO)
Για τα παπαράτσι, το πόσο αδιάκριτος είναι ο κόσμος αλλά και αν ενοχλήθηκε από κάτι, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο γνωστός τραγουδιστής...

Πιστεύεις ότι ο κόσμος είναι αδιάκριτος γενικότερα;
«Πιστεύω ότι είναι, μα αν δεν ήταν, δεν θα είχαν τηλεθέαση όλες αυτές οι εκπομπές, θα τις σνόμπαρε»
Μ” εσένα ήταν ποτέ αδιάκριτοι;
«Ναι, αν και δεν θεωρώ ότι δίνω αφορμές, έχω δεχτεί κατά καιρούς την πίεση αυτή»
Υπήρξε κάτι που να σε ενόχλησε;
«Όταν χώρισα και άρχισαν να μπαίνουν στα προσωπικά μου. Βέβαια, χώρισα πριν από 4 χρόνια και μαθεύτηκε πριν από 1 χρόνο»
Αλήθεια, πώς το κατάφερες αυτό;
«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι στην Ελλάδα όλα τα παπαρατσι είναι στημένα. Μπορείς να κάνεις τα πάντα και να μην το μάθει ποτέ κανείς. Εγώ δεν ήθελα να το μάθει κανείς, λόγω των παιδιών μου, και δεν το έμαθε. Βέβαια, τα παιδιά μου ήξεραν ότι έχουμε χωρίσει με τη μητέρα τους, αλλά δεν υπήρχε λόγος να αρχίσουν να λένε τι συνέβη στα κανάλια», λέει ο  Θάνος Καλλίρης.
Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: «Χώρισα πριν από 4 χρόνια και…» (PHOTO)
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.