ΕΛΕΝΗ ΤΣΟΛΑΚΗ: ΖΗΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙ..



Η μαμά, αλλά και η γιαγιά της Ελένης Τσολάκη της έχουν πει πως ο άντρας πρέπει να είναι κυνηγός.

«Πράγματι, αυτό που με κερδίζει σε έναν άντρα είναι η επιμονή και το ενδιαφέρον» λέει στο People. Τελικά, ποιοι είναι πιο ντόμπροι στο φλερτ, οι θεσσαλονικείς ή οι Αθηναίοι; 

«Έχω την αίσθηση ότι οι θεσσαλονικείς δεν φλερτάρουν πια Οι Αθηναίοι είναι περισσότερο εκδηλωτικοί». Αυτή την περίοδο έχει σχέση; «Είμαι σε μια πολύ ισορροπημένη κατάσταση. Είμαι καλά»

Όσον αφορά τον έρωτα, η Ελένη δεν είναι από τα κορίτσια που βρίσκονται πάνω στο ροζ συννεφάκι. «Η λογική με καθοδηγεί στο να ερωτευτώ. Δεν είμαι άνθρωπος που ερωτεύομαι και δεν βλέπω μπροστά μου». Στις ερωτικές της σχέσεις είναι ζηλιάρα, κάτι που δεν κρύβει. «Ψάχνω πάρα πολύ. Όλοι οι άνθρωποι που υπήρξα μαζί τους είχαν συμφιλιωθεί με το γεγονός. Δεν θα πάρω το κινητό όταν πάει στο μπάνιο, θα το ψάξω μπροστά του. Πιστεύω πως καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται και θέλω όλα τα πράγματα να έχουν απόλυτη διαφάνεια. Διαφορετικά, δεν αισθάνομαι ασφάλεια και δεν μπορώ να είμαι με κάποιον».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.