Από υπέρβαρος… «φέτες»! Ποιο πασίγνωστο μοντέλο ήταν κάποτε 110 κιλά [εικόνα]

Από υπέρβαρος… «φέτες»! Ποιο πασίγνωστο μοντέλο ήταν κάποτε 110 κιλά [εικόνα]
Τις παλιές εποχές φαίνεται ότι νοσταλγεί γνωστό -και διεθνώς- μοντέλο, αλλά προσφάτως και συμπαρουσιαστής! Μπορεί σήμερα να είναι… «φέτες», ωστόσο δεν ξεχνά ότι κάποτε είχε φτάσει να ζυγίζει και 110 κιλά.
Ο λόγος για τον Δημήτρης Αλεξάνδρου, που σύμφωνα με όσα δημοσιεύει το star.gr, αποκάλυψε πως πριν ασχοληθεί με το μόντελινγκ έκανε εντατικά body building με αποτέλεσμα να είναι… τούμπανο!
Από υπέρβαρος... «φέτες»! Ποιο πασίγνωστο μοντέλο ήταν κάποτε 110 κιλά [εικόνες]
Ο νυν συνεργάτης της Ελένης Μενεγάκη, ανέφερε ότι πριν ανέβει στις πασαρέλες, του ζήτησαν να χάσει 27 ολόκληρα κιλά: «Ήμουν πιο ογκώδης και αυτό με περιόριζε στη δουλειά μου». Μάλιστα εκμυστηρεύτηκε: «Tότε μου άρεσε πολύ το σώμα μου, τώρα δεν μου αρέσει πολύ. Δυσκολεύομαι!».
Πηγή: KoolNews.gr
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.