Ο ΝΤΑΝΙΕΛ ΜΠΑΤΙΣΤΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!



Ο Ντανιέλ Μπατίστα, ο πρώτος έγχρωμος ποδοσφαιριστής που έπαιξε στην Εθνική Ελλάδος στις 12 Οκτωβρίου του 1994, μιλάει στο περιοδικό People και αποκαλύπτει:

«Η Ελλάδα πια είναι η πατρίδα μου. Προσαρμόστηκα γρήγορα. Αγάπησα και αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο. Τα τελευταία χρόνια ο ρατσισμός είναι έντονο φαινόμενο στην Ελλάδα. Εγώ όμως, αισθάνομαι πολύ τυχερός γιατί δεν αντιμετώπισα τέτοια θέματα. Σε αυτό ίσως έπαιξε ρόλο πως ποτέ δεν μου άρεσε το σταριλίκι. Ανεξάρτητα από τις ομάδες που έχω παίξει πιστεύω ότι στην Ελλάδα με αγαπούν όχι μόνο του ποδοσφαίρου αλλά και λόγω του χαρακτήρα μου».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.