ΑΛΕΚΑ ΚΑΜΗΛΑ: «ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΘΑ ΤΑ ΕΒΓΑΖΑ ΞΑΝΑ... ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ!!

ΑΛΕΚΑ ΚΑΜΗΛΑ: «ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΘΑ ΤΑ ΕΒΓΑΖΑ ΞΑΝΑ... ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ!!
Καλεσμένη στο Πρωινό του MEGA ήταν η Αλέκα Καμηλά, γοητευτική με μια σχεδόν ώριμη πια ομορφιά, και μίλησε για την απόφασή της να σταματήσει το μόντελινγκ και να ακολουθήσει τον σύντροφό της στην Αμερική.

Απευθυνόμενη στον Πέτρο Κωστόπουλο, εξήγησε για το... γυμνό παρελθόν της ως μοντέλο: «Καταρχήν θέλω να πω κάτι γι' αυτή την καριέρα. Εγώ δεν τη βλέπω καριέρα. Πρέπει να ομολογήσω πως εμένα με έφτιαξαν τα περιοδικά σου. Με έφτιαξαν τα εξώφυλλά σου, οι φωτογραφήσεις που έκανα. Χάρη σε αυτές τις δουλειές εγώ μετά δούλευα έξω, γιατί αυτά βλέπαν τα ξεκ..... Κάναμε φοβερές παραγωγές και λυπάμαι πάρα πολύ που δεν είχα το μυαλό να τις ζήσω, όπως θα ήθελα. Ήμουν λίγο ξινο... τέτοια. Δεν ήμουν ντροπαλή, ξινο...αυτή ήμουν. Σα να είχα ενοχές. Και τώρα... θα τα έβγαζα όλα ξανά και θα τα ζούσα και ωραία».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.