ΑΘΗΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ: ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ


Αρκετές προτάσεις γάμου έχει δεχτεί η Αθηνά Οικονομάκου, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή της.

«Αυτό που μπορείς να κρατήσεις είναι ότι αρκετοί άντρες που πέρασαν από τη ζωή μου, μου ζήτησαν να τους παντρευτώ. Μάλλον τους ενέπνεε ότι είμαι κορίτσι για σπίτι που μπορούν να βασιστούν πάνω μου, για να κάνουν μία ωραία οικογένεια. Ωστόσο, καμία σχέση μου δεν έφτασε κοντά στο γάμο», δήλωσε η ηθοποιός στο περιοδικό «DownTown Κύπρου».

Στο ερώτημα πώς θα αντιδρούσε αν ο σύντροφός της, τής ζητούσε να μιλήσει ανοιχτά για τη σχέση τους, απάντησε: «Δεν είχα ποτέ τέτοιο σύντροφο. Αλλά, αν υποθέσουμε ότι είχα, θα του απαντούσα ότι αυτή είναι η στάση ζωής μου, γιατί αν μπω στη διαδικασία να διαψεύδω ή να επιβεβαιώνω αν χώρισα ή αν έκανα μία καινούρια σχέση, θα μπω σε ένα φαύλο κύκλο από τον οποίο δεν θα φύγω ποτέ! Δεν μου αρέσουν οι άντρες που έχουν τέτοιου είδους ανασφάλειες. Μπορώ να επιβεβαιώσω τον σύντροφό μου, χωρίς να χρειαστεί να μάθει για τη σχέση μας όλη η Ελλάδα».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.