Κώστας Φραγκολιάς για Βίσση: «Με την Άννα ήμουν ΚΑΨΟΥΡΗΣ, αλλά….»

fragkolias
Με αφορμή τη συμμετοχή του στην πρωινή εκπομπή του Alpha «Happy Day, ...
ο Κώστας Φραγκολιάς μιλησε για το κουτσομπολιό και πώς το αντιμετωπίζει, ενώ αναφέρθηκε και στην σχέση του με την Άννα Βίσση.
Εσένα το κουτσομπολιό στο παρελθόν δεν σου άρεσε και μάλιστα θύμωνες όταν ασχολιόταν με την προσωπική σου ζωή…
Δεν μπορώ να σου πω ότι και τώρα τρελαίνομαι που το κάνω αλλά είμαι λίγο πιο αποστασιοποιημένος, δεν με αφορά και πολύ, λέω τη γνώμη μου αλλά λίγο πιο χαλαρά, δεν το ψάχνω…
Αν πρέπει να συζητήσετε ένα θέμα στην εκπομπή για την Άννα Βίσση, που είσαστε ζευγάρι στο παρελθόν, ή να την καλέσεις στο πρωινό τι θα κάνεις ;
Με την Άννα Βίσση έχω άριστες σχέσεις και αν κάποιος έλεγε κάτι κακό για εκείνη θα την στήριζα, όπως θα έκανα, άλλωστε, και με την κάθε γυναίκα με την οποία ήμουν μαζί στη ζωή.
Νομίζω ότι μετά το δικό σας χωρισμό δεν έχει κάνει κάποια άλλη τόσο μεγάλη σχέση;
Τι θέλεις να πεις; Ότι η Άννα Βίσση μετά από μένα έκλεισε ως γυναίκα; (γέλια)
Ποια είναι η σχέση σου μαζί της σήμερα;
Με την Άννα ήμουν δύο χρόνια μαζί, ναι ήμουν καψούρης, αλλά μετά από 12 χρόνια έχουμε άριστες σχέσεις… Και λόγω δουλειάς έχουμε συναντηθεί πολλές φορές…

loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.