Μαρία Κορινθίου: «Δεν έχω βαρεθεί τον τίτλο του sex symbol

Μαρία Κορινθίου: «Δεν έχω βαρεθεί τον τίτλο του sex symbol
Η Μαρία Κορινθίου σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εφημερίδα «Η ΑΠΟΨΗ», αποκάλυψε ότι έχει δεχθεί πρόταση να κατέβει στον πολιτικό στίβο, την οποία αρνήθηκε, ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στον τίτλο του sex symbol που της έχει αποδωθεί.

Αναφορικά με την πολιτική ζωή της χώρας μας, η πληθωρική ηθοποιός είπε: «Με αφορά η πολιτική αλλά δεν είμαι πολιτικοποιημένη. Είμαι ανοιχτή σε καινούργιες προτάσεις πολιτικών και ταυτόχρονα είμαι καχύποπτη με όλους. Δεν πιστεύω και δεν ακολουθώ κανέναν φανατικά».

Όσο για το αν έχει βαρεθεί τον τίτλο του sex symbol, με αφοπλιστική ειλικρίνεια είπε: «Δεν έχω βαρεθεί τον τίτλο τού sex symbol, γιατί είναι ωραίο για μια γυναίκα να αισθάνεται ότι αρέσει, όμως δεν θέλω να συγχέεται με τον αν είμαι ηθοποιός, με το αν έχω υποκριτικό ταλέντο ή με το αν μπορώ να ανταποκριθώ σε συγκεκριμένους χαρακτήρες. Το κακό στην Ελλάδα είναι ότι μένουμε στην εικόνα και αυτό είναι ο θάνατος του ηθοποιού».

Μαρία Κορινθίου: «Δεν έχω βαρεθεί τον τίτλο του sex symbol

loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.