Σμαράγδα Καρύδη: «Έχω βρει το άλλο μου μισό»

Σμαράγδα Καρύδη: «Έχω βρει το άλλο μου μισό»
Πιο αποκαλυπτική από ποτέ ήταν η Σμαράγδα Καρύδη αναφορικά με τα προσωπικά της.

Η ηθοποιός σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Down Town της Κύπρου» είχε εξομολογητική διάθεση μιλώντας για τον έρωτα και για το ενδεχόμενο να γίνει μητέρα.

Ιδού απόσπασμα της συνέντευξης:

Θεωρείς ότι ένα παιδί θα σε ολοκλήρωνε;

Κοίτα, επειδή με ρωτούν συνέχεια γι' αυτό το θέμα, αν ήθελα ένα παιδί θα το είχα κάνει. Κατά καιρούς το σκέφτομαι, όμως μετά μου περνάει και το μετανιώνω. Σίγουρα, ένα παιδί, λένε ότι ολοκληρώνει τον άνθρωπο, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει. Ολοκληρωνόμαστε ποτέ; Νομίζω πως όχι...

Ούτε στον έρωτα;

Καλά, εκεί κι αν δεν ολοκληρωνόμαστε!

Νιώθεις πλήρης όμως ερωτικά;

Ναι! Έχω πει ότι έχω βρει το άλλο μου μισό, έχω αγαπήσει πολύ, έχω αγαπηθεί εξίσου...

Κι όταν η ζωή σε διέψευσε;

Τότε είπα ότι αν δεν με διέψευδε, θα ήταν βαρετή. Αυτή είναι η ομορφιά της, ότι μας εκπλήσσει. Αν όλα ήταν όπως στα όνειρά μας, θα βαριόμασταν.

Όλοι, όμως, δεν αναζητάμε το ιδανικό;

Αυτό είναι το μαγικό: η αναζήτηση. Όχι η κατάκτηση. Πάντως το ιδανικό υπάρχει και το έχω ζήσει.
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.