Oμαδικός βιασμός της Pamela Anderson από επτά άτομα...

Συγκλονισμένος είναι διεθνώς ο καλλιτεχνικός –και όχι μόνο- κόσμος από την αποκάλυψη του ομαδικού βιασμού της Pamela Anderson.

Η ίδια μίλησε σε εγκαίνια φιλανθρωπικού ιδρύματος στις Κάννες για τις οδυνηρές στιγμές που πέρασε με πολλές λεπτομέρειες και χωρίς να μασάει τα λόγια της.

 «Ήθελα να εξαφανιστώ από προσώπου γης. Κακοποιήθηκα όταν ήμουν έξι ετών, με βίασαν στα 12, ενώ στην εφηβεία μου έζησα ξανά το μαρτύριο. Μόνο που αυτή τη φορά ήταν περισσότεροι» είπε η διάσημη σέξι ηθοποιός και συνέχισε:

 «Η παιδική μου ηλικία δεν ήταν εύκολη. Παρά την αγάπη των γονιών μου κακοποιήθηκα από μία μπέιμπι σίτερ όταν ήμουν έξι ετών... Όταν ήμουν 12 ετών πήγα στο σπίτι ενός φίλου μου και ο μεγαλύτερος αδερφός του θέλησε να μου μάθει τάβλι, το οποίο οδήγησε σε μασάζ και στη συνέχεια σε βιασμό. Ήταν η πρώτη σεξουαλική μου επαφή. Ήταν 25 ετών... Αργότερα, όταν ήμουν στην εφηβεία, ο φίλος μου σκέφτηκε πως θα ήταν αστείο να με βιάσει με άλλους έξι». 

Οι παραπάνω αποκαλύψεις άφησαν άφωνους τους 200 και πλέον καλεσμένους στην εκδήλωση και αργότερα και τον... πλανήτη ολόκληρο με μία τέτοια παραδοχή από την 46χρονη σταρ η οποία συνοδευόταν από τον μεγαλύτερο γιο της και τον σύζυγό της, Rick Salomon.
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.