ΣΑΝΤΥ ΚΟΥΤΣΟΣΤΑΜΑΤΗ: «ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΦΟΣΙΩΘΩ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ!!



Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη έγινε γνωστή μέσα από την τηλεόραση.

Τα τελευταία χρόνια απέχει γιατί έχει αφοσιωθεί σε άλλα πράγματα και ιδιαίτερα στην οικογένειά της. Σκέφτεται να επιστρέψει με μια εκπομπή; 

«Όταν είχε βγει η εκπομπή «Ανάλυσέ το» δεν ήξεραν ότι εγώ είμαι η ψυχολόγος και έγραφα τα κείμενα. Νόμιζαν ότι ήμουν η κοπέλα που τα εκφωνούσε. Τελικά, όμως δεν παίζει ρόλο η ομορφιά για να είσαι καλός επαγγελματίας», δήλωσε στο people και συνέχισε: 

«Αν δω ότι μεγαλώνουν και αρχίζουν παιδικό και υπάρχει κάτι στην τηλεόραση, ναι. Δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να πηγαινοέρχομαι στην Αθήνα και δεν υπάρχει χρόνος για να κάνω κάτι παραπάνω. Προτεραιότητά μου είναι τα παιδιά μου και ευτυχώς έχω την οικονομική δυνατότητα να αφοσιωθώ στην οικογένειά μου».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.