Η ΜΑΡΙΑΝΤΑ ΠΙΕΡΙΔΗ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ


Η Μαριάντα Πιερίδη έχει αντιμετωπίσει διάφορες δυσκολίες μέχρι να καταφέρει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα.

Η τραγουδίστρια μίλησε στο Εγώ και αποκάλυψε ότι έχει δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση.

 «Ουκ ολίγες φορές. Σε όλους έχει συμβεί ν’ ακούσουν κουβέντες που τους έχουν πικράνει. Πριν κάνω δισκογραφία, εμφανιζόμουν σε ένα πολύ μεγάλο νυχτερινό κέντρο με έναν πολύ αξιόλογο καλλιτέχνη. Κάποια στιγμή ήρθε στο καμαρίνι μου ο διευθυντής μιας δισκογραφικής εταιρείας και μου δήλωσε ανοιχτά της προθέσεις του. Όταν του εξήγησα πως είμαι αλλού, μου είπε ότι δεν θα καταφέρω ποτέ να κάνω δισκογραφία. Ευτυχώς, λίγα χρόνια αργότερα έκανα την πρώτη μου δουλειά». 
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.