Οι δύσκολες στιγμές του Θεοχάρη Ιωαννίδη: "Μου έπεσαν τα μαλλιά σε ηλικία 15 ετών λόγω...!"

Τις δύσκολες στιγμές που έζησε, όταν στην τρυφερή ηλικία των 15 ετών, αναγκάστηκε να βιώσει έντονα τον χωρισμό των γονιών του...
εξομολογήθηκε ο Θεοχάρης Ιωαννίδης.

Ο πολυτάλαντος νέος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Joy». «Δεν είμαι το πρώτο παιδί που μεγάλωσε με χωρισμένους γονείς αλλά βίωσα έντονες καταστάσεις αλλά οι περισσότεροι στα 15 τα βιώνουν όλα έντονα. Εμένα λοιπόν έτυχε να μου πέσουν και τα μαλλιά», εξομολογείται και καταλήγει:

«Μέσα σε τρεις μέρες μου έπεσαν όλα τα μαλλιά, ξυπνούσα και στο κρεβάτι μου είχε παντού τρίχες. Εγώ φρίκαρα πάρα πολύ, οι γονείς μου ήταν πιο ψύχραιμοι. Ευτυχώς ξεπεράστηκε γρήγορα».

πηγή:athensmagazine.gr
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.