Γ. Μαστροκώστα: "Θέλω σαν τρελή να αποκτήσω κι άλλα παιδιά!"

Γ. Μαστροκώστα: "Θέλω σαν τρελή να αποκτήσω κι άλλα παιδιά!"

Ευτυχισμένη σύζυγός και μανούλα, επιχειρηματίας (αφού κυκλοφόρησε τη δική της συλλογή ρούχων) και χορεύτρια φαίνεται πως έχει γίνει η Γωγώ Μαστροκώστα. 
Η γνωστή γυμνάστρια επέστρεψε δυναμικά στα τηλεοπτικά πράγματα με τη συμμετοχή της στο “Dancing with the stars”, αλλά δηλώνει πως η δημοσιότητα δεν είναι αυτό που της λείπει.

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό “Hello!”, η Γωγώ φωτογραφίζεται πιο εντυπωσιακή και σέξι από ποτέ και αποκαλύπτει πως ονειρεύεται να αποκτήσει κι άλλα παιδιά.

“Ονειρεύομαι να αποκτήσω παιδιά! Σαν τρελή το θέλω! Εύχομαι ο Θεός να μας βοηθήσει”, εξομολογείται η Γωγώ Μαστροκώστα, ενώ ταυτόχρονα μιλά για τα ευτυχισμένα χρόνια γάμου με τον σύζυγό της Τραϊανό Δέλλα.



“Ο Τραϊανός δεν ήταν ποτέ ο άνθρωπος που θα πει πολλά λόγια. Δίπλα του, όμως, πάντα αισθανόμουν σίγουρη για την ματιά του προς τα εμένα. Δεν ένιωσα ποτέ καμία αμφιβολία, ακόμα και όταν δεν ήμουν στα καλύτερά μου... Δεν έχουμε τσακωθεί ποτέ ως ζευγάρι, δεν μπορεί να είναι τυχαίο αυτό! Νιώθω ακριβώς το ίδιο ερωτευμένη με τον άντρα μου όπως την πρώτη στιγμή”, είπε και συμπλήρωσε: “Από τη στιγμή που παντρεύτηκα θα ακολουθούσα τον άντρα μου όπου και αν πήγαινε. Ήταν νόμος για εμένα. Δεν θα έβαζα ποτέ μπροστά τα δικά μου θέλω”.

Μιλώντας για την κόρη της, δήλωσε: “Είναι το μοναδικό πλάσμα που αξίζει να μελετήσω, να το αναλύσω, να του αφιερώσω όλο μου τον χρόνο. Όλα τα άλλα φαίνονται χαζά μπροστά της!”



Μιλώντας για την συμμετοχή της στο “Dancing With The Stars”, η σέξι ξανθιά τονίζει πως δεν την ενδιαφέρει η νίκη αλλά να εξελίσσεται στον χορό κάθε Κυριακή. “Είμαι μια γυναίκα χορτασμένη από την δημοσιότητα καθώς όλα αυτά τα χρόνια κατάφερα να κάνω πολλά πράγματα... Με ενδιαφέρει να εξελιχθώ εγώ στο χορό και να μπορώ να χορεύω καλύτερα”.
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.