"ΑΣ ΜΕ ΑΠΑΤΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΘΩ"


Ο Δημήτρης Βλάχος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Down Town» Κύπρου μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις γυναίκες, τις σχέσεις, και την απιστία.

Ο Δημήτρης Βλάχος εξήγησε τους λόγους που πήγε για 6 μήνες στο Μαϊάμι.

"Επειδή δεν είχα κάποια σημαντική υποχρέωση στην Αθήνα, πήγα στο Μαϊάμι για δυο μήνες, επέστρεψα για τα γυρίσματα του «Πλάκα κάνεις» και μετά ξαναγύρισα. Νοίκιαζα ένα σπίτι εκεί. Έκανα και διακοπές, αλλά κυρίως προπονήσεις. Με είχαν πιάσει διάφορα ψυχολογικά".
Δηλαδή;

"Επειδή δεν μου αρέσει καθόλου ο χειμώνας, σηκώθηκα κι έφυγα. Κι εδώ να έμενα, δεν είχα κάτι να κάνω, οπότε θα περνούσα άσχημα. Γιατί να το κάνω αυτό στον εαυτό μου; Θυμάμαι ξυπνούσα νωρίς το πρωί, έκανα προπόνηση, μετά όλη την ημέρα ήμουν στην παραλία και το απόγευμα ξανά προπόνηση. Αν έχω μία παραλία και τις προπονήσεις μου, τα έχω όλα!"

Ο Δημήτρης Βλάχος μίλησε και για το ενδεχόμενο ενός γάμου λέγοντας:
"Κοίτα, το θέλω πολύ, αλλά δεν θέλω να το κάνω για να λέω «έχω μια σοβαρή σχέση και παντρεύομαι!». Στην Αμερική, γνώρισα πολύ καλές περιπτώσεις. Όσο καιρό ήμουν εκεί, συναναστραφήκαμε και σε σοβαρό επίπεδο, αλλά και στο επίπεδο του φλερτ, περάσαμε πολύ καλά, αλλά δυστυχώς επέστρεψα".

Όσο για το αν θα συγχωρούσε την απιστία στην σύντροφό του;
"Ας κάνει ό,τι θέλει αρκεί να μην το μάθω. Αυτό το έχω πει και στις κοπέλες που είχα και στο παρελθόν. Ας κάνουν κάτι, αλλά να μη μου το πουν. Μα, όταν μάθεις κάτι τέτοιο, ξενερώνεις και δεν μπορείς να είσαι με τον άλλο ξανά. Το ίδιο ισχύει και για μένα. Ό,τι έχω κάνει, αν έχω κάνει κάτι, δεν το έμαθαν ποτέ! Αν ξέρει η άλλη ότι εγώ μπορεί να πήγα και με άλλες και το αντίστροφο, χάνεται όλη η μεταξύ μας χημεία."
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.