Ιωάννα Λίλη: «Δεν χωρίζω με τον Θοδωρή!»

iwanna-lili

τις φήμες που αφορούν τη κρίση στο γάμο της μιλάει αποκλειστικά στα «Παραπολιτικά» και στη Σπυριδούλα Τριάντου για τη σχέση της με τον Θοδωρή Ζαγοράκη! 

Αυτή τη περίοδο είναι στην επικαιρότητα χωρίς τη θέλησή της! Οι φήμες που τη θέλουν να χωρίζει, έκαναν την Ιωάννα Λίλη και τον σύζυγό της να κινηθούν νομικά: «Πράγματα που αναφέρονται σε μένα και την οικογένεια μου και προσβάλλονται η υπόληψη και αξιοπρέπειά μου και με παρουσιάζουν σαν κάτι τελείως διαφορετική από αυτό που είμαι έχουν πάρει πλέον τον δρόμο της δικαιοσύνης» Διανύουν τον 8ο χρόνο του γάμου τους, έχουν δυο υπέροχα παιδιά και παρόλο που έτσι φαίνεται, δεν διαφέρουν από τα υπόλοιπά ζευγάρια!

Είναι μαζί, είναι ερωτευμένοι και ναι, όπως όλοι, έχουν και τις στιγμές που διαφωνούν: «Δεν έχει γίνει τεράστια αλλαγή στη ζωή μου απλά έχει ο γίνει ένας γλυκός συμβιβασμός με τον άνθρωπο που έχεις αποφασίσει να κάνεις οικογένεια. Στη σχέση πρέπει να υπάρχει διάλογος και να είσαι στο πλευρό του άλλου και στα εύκολα και στα δύσκολα! Καθοριστικό ρόλο στην έγγαμη ζωή μας ήταν όταν ο άνδρας μου αποφάσισε να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια, ήταν δύσκολη η μετάβαση αλλά βοηθήσαμε πολύ και εγώ και τα παιδιά μου σε αυτό!».

Πως είναι όμως σαν σύζυγος ο Θοδωρής Ζαγοράκης; «Έχει ιδιαιτερότητες αλλά έχει και χαρίσματα που σε εκπλήσσουν καθημερινά! Νομίζω πως ο κατάλληλος χαρακτηρισμός για τον Θοδωρή είναι ένας ένα παραδοσιακός ανατολίτης άνδρας!». Η Ιωάννα απάντησε και για το ενδεχόμενο να αποκτήσουν ένα ακόμα παιδάκι: «Δεν είναι στα άμεσα σχέδια μου αλλά δεν λέω και ποτέ!»
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.