Απίστευτο: Πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός... το παίζει ανήμπορος και φτωχός! (Φωτό)

Ο ηθοποιός πριν από λίγες μέρες με παρέμβαση του σε τηλεοπτική εκπομπή είπε μεταξύ άλλων πως «εγώ αυτή τη στιγμή πεινάω. Δεν έχω δουλειά. Δεν έχω τίποτα»! ...
Τελικά, όπως αποδείχτηκε.... λέει ψέματα!
Ο ηθοποιός Στάθης Ψάλτης αναφέρει χαρακτηριστικά στην "Espresso" για το αν έχει οικονομικό πρόβλημα: «Έλα καλέ, τι είναι αυτά που λες; Είμαι σε πάρα πολύ καλή φάση. Απλώς με τα μνημόνια και με αυτή την οικονομική κατάσταση, εγώ έγινα ένα με αυτούς που πεινάνε και είπα και εγώ πως πεινάω. Δηλαδή ήμουν σαν τη φωνή του λαού για να εκφράσω την οργή του. Από κει και πέρα αυτά που είπα παρεξηγήθηκαν. Δόξα τω Θεώ είμαι καλά, περνάω πολύ καλά -όχι ότι ζω βασιλικά- αλλά δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα, να ησυχάσουν οι φίλοι μου που ανησύχησαν».
Ο ηθοποιός πριν από λίγες μέρες με παρέμβαση του σε τηλεοπτική εκπομπή είπε μεταξύ άλλων πως "εγώ αυτή τη στιγμή πεινάω. Δεν έχω δουλειά. Δεν έχω τίποτα».
Πηγή: Espresso
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.