VICTORIA BECKHAM:"ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ ΣΝΟΜΠ!"


Δεν είναι μυστικό ότι η Victoria Beckham δεν αγάπησε την καριέρα της στο μουσικό στερέωμα, όσο αυτή στην οποία διαπρέπει τα τελευταία χρόνια και έχει να κάνει με τον χώρο της μόδας. 

Η πετυχημένη fashion designer, θεωρείται πλέον μια από τις υπολογίσιμες δυνάμεις της βιομηχανίας της μόδας.Τι συνέβη όμως και η Posh Spice αποφάσισε να αφήσει τα μικρόφωνα και να πιάσει τα μολύβια; 

«Συνειδητοποιήσα ότι είχε λήξει οριστικά όταν το 2008 το γκρουπ επανενώθηκε για τη συναυλία που δώσαμε στην Madison Square Garden. Τότε κατάλαβα ότι θα ήθελα να βρίσκομαι κάπου αλλού και όχι πάνω στη σκηνή. Αντίθετα το πάθος για τη νέα μου καριέρα μεγαλώνει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερο. Εξακολουθώ ακόμα να προσπαθώ για το καλύτερο».

Στην ίδια συνέντευξη δεν παρέλειψε να δικαιολογήσει και το απόμακρο ύφος, που κάποιοι της καταλόγιζαν ως έπαρση.«Δεν υπήρξα ποτέ σνομπ απλώς αισθανόμουν δεν ότι είμαι ο εαυτός μου. Ήμουν πεπεισμένη ότι έπρεπε να δημιουργήσω μια συγκεκριμένη προσωπικότητα και σε αυτό συνέβαλαν και οι δικές μου ανασφάλειες. Μερικές φορές εξακολουθώ να την κουβαλάω μαζί μου όταν βρίσκομαι εκτεθειμένη στα φώτα της δημοσιότητας».
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.