ΜΑΡΤAΚΗΣ: «ΔΕΝ ΜΟΥ EΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ EUROVISION»


Ακούγονται διάφορες φημολογίες σχετικά με τη συμμετοχή του Κώστα Μαρτάκη στη Eurovision. Μπορεί να τις διαψεύσει ή να τις επιβεβαιώσει;

«Η αλήθεια είναι ότι δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση, οπότε δεν μπορώ ούτε να διαψεύσω ούτε να επιβεβαιώσω κάτι αυτή τη στιγμή» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή ότι σκέφτεται να αλλάξει το ρεπερτόριό του;  Ποιον λαϊκό τραγουδιστή θεωρεί πρότυπο;

 «Δεν σκέφτομαι να αλλάξω το ρεπερτόριό μου, τα τραγούδια που έχω κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα δεν ανήκουν σε συγκεκριμένο είδος μουσικής: υπάρχουν dance τραγούδια, ποπ και πιο λαϊκά. Καθώς μεγαλώνω και ωριμάζω εξωτερικά, το ίδιο συμβαίνει και εσωτερικά, ωριμάζω και δισκογραφικά. Μου αρέσει να εξελίσσομαι. 

Κάνω νέα πράγματα, ερμηνεύω κι άλλου είδους τραγούδια. Πρότυπα δεν έχω, θαυμάζω πολλούς καλλιτέχνες και με τους περισσότερους είχα την τιμή να συνεργαστώ. Μακάρι να συνεργαστώ με όλους όσους θαυμάζω και αγαπώ.»
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.