JENNIFER LOPEZ : "ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 28!!

JENNIFER LOPEZ : "ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 28!!
Στα 44 της η Τζένιφερ Λόπεζ βρίσκεται στο απόγειο της καριέρας της, ενώ απολαμβάνει την καθημερινότητά της με το νεαρό σύντροφό της Κάσπερ Σμαρτ και τα δύο της παιδιά.

 Σε συνέντευξή της μάλιστα δεν διστάζει να μιλήσει για την ηλικία της και δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένη με την εικόνα της.


«Αισθάνομαι σαν να είμαι 28. Αγαπώ τον εαυτό μου. Στα 20, πιστέψτε με, είχα πολλές ανασφάλειες, δεν ήξερα τι θέλω να κάνω.Τώρα πια έχω χαράξει μια πορεία, είμαι πιο τολμηρή, παίρνω ανατρεπτικές αποφάσεις γιατί γνωρίζω καλά πως δεν έχω κάτι να χάσω. 


Για έναν περίεργο λόγο εμείς οι γυναίκες πιστεύαμε ότι η ζωή τελειώνει στα 30. Επιτέλους αυτό το ταμπού καταρρίφθηκε. Χαίρομαι που οι 40άρες είναι στο επίκεντρο» σχολιάζει η ίδια.
loading...
Share on Google plus

Σχετικά με Tromero.eu

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το 'αρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη.Σας ευχαριστούμε.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχολια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε κάντε το σχόλιο σας,η άποψή σας ειναι πολύ πολύτιμη γιά εμάς για να συνεχίσουμε.Σας ευχαριστούμε.